TIP // Fujifilm Instax Camera mini 8 @ HEMA


WARNING:
 The post below is in Dutch


De meeste van jullie weten dat ik gek ben op de Hema en ook op fotograferen. Ik ben verliefd op Poloraid camera's maar vanwege de hoge kosten ben ik er nooit aan begonnen. Nu zag ik dus dat ze momenteel online bij de Hema de Fujifilm Instax Camera mini 8 verkopen! Wat een enorm leuke camera is het toch! Alleen al de vormgeving is erg mooi.



Een direct-klaar camera van Fujifilm wordt gekenmerkt door een groot bedieningsgemak en uitermate scherpe foto's op helder wit fotomateriaal. Uiteraard zijn de foto's direct-klaar en hebben ze een sublieme kleurweergave. De brede witte rand om de foto's, is ideaal om uw meest creatieve teksten direct bij de foto te zetten
  • formaat foto 62 mm x 46 mm
  • werkt op 2 AA batterijen
  • capaciteit 10 films
  • afmeting: 11,6 x 11,8 x 6,8 cm

Nu heeft de Hema ook een aanbieding voor de films!


De instax film is verpakt in een handige cartridge die je zeer gemakkelijk in de camera plaatst. De instax films bieden geweldige direct-klaar foto's die bij uitstek geschikt zijn om meteen uit te delen of mee te nemen door het handige creditkaart formaat. Instax film zorgt voor een scherpe heldere weergave met levendige kleuren en natuurlijke huidtinten.

Deze zijn van 12 euro naar 8 euro gegaan dus je betaald nu 0,80 eurocent per foto in plaats van 1 euro 20.

Het blijft alsnog veel duurder dan het maken van een foto via een spiegelreflex camera of je mobiele telefoon maar het is wel enorm leuk vind ik persoonlijk. Altijd leuk om zo een camera te hebben en die te gebruiken voor speciale gelegenheden zoals Nieuwjaars feestjes ,verjaardagen of die ene mooie city trip.



1 comments:

  1. Wauw ik ga dus super snel maar eens naar de hema toe

    ReplyDelete

Feel free to comment!
-
Roxanne

 

INSTAGRAM Photostream

Twitter Updates

Meet me!

My photo
Roxanne | 20 | AMFI student | Girl | Dutch | Tilburg | Amsterdam | Fashion | Art | Music | Photography | Tattoos | Festivals | Concerts | Culture | Food | Lifestyle | Vintage |